HKanime 討論區
標題:
想問下點解淨係用Chrome先至睇到
[打印本頁]
作者:
HoraceK
時間:
2026-4-8 19:19
標題:
想問下點解淨係用Chrome先至睇到
小弟本身就用開Firefox嘅
因爲Chrome好食RAM
不過今日上嚟諗住求其開套睇下嗰陣就發現淨係得Chrome先至睇到
想問下點解同埋會唔會解決
作者:
HoraceK
時間:
2026-4-8 19:22
更正番
係唔知點解得咕嚕咕嚕魔法陣淨係可以用Chrome睇
其他無事
作者:
匿名
時間:
2026-4-8 19:30
因為條片係h265 或者可以試下用window嘅 本身嘅瀏覽器
歡迎光臨 HKanime 討論區 (https://www.hkanime.com/)
Powered by Discuz! X3.4