HKanime 討論區
標題:
我獨自升級
[打印本頁]
作者:
Wingyin
時間:
2025-8-16 01:23
標題:
我獨自升級
啱啱先發現原來我獨自升級有粵配😇
但係黃viu 要係會員先睇到全集
搞到我逼住睇日文版
第一季頭七集睇粵配
越聽就越覺得男主角個配音把聲好似
周良鴻🤣🤣🤣
歡迎光臨 HKanime 討論區 (https://www.hkanime.com/)
Powered by Discuz! X3.4