HKanime 討論區

標題: 我獨自升級 [打印本頁]

作者: Wingyin    時間: 2025-8-16 01:23
標題: 我獨自升級
啱啱先發現原來我獨自升級有粵配😇
但係黃viu 要係會員先睇到全集
搞到我逼住睇日文版
第一季頭七集睇粵配
越聽就越覺得男主角個配音把聲好似
周良鴻🤣🤣🤣




歡迎光臨 HKanime 討論區 (https://www.hkanime.com/) Powered by Discuz! X3.4