HKanime 討論區's Archiver
討論區
›
綜合服務區
› 想問下點解淨係用Chrome先至睇到
HoraceK
發表於 2026-4-8 19:19:33
想問下點解淨係用Chrome先至睇到
小弟本身就用開Firefox嘅
因爲Chrome好食RAM
不過今日上嚟諗住求其開套睇下嗰陣就發現淨係得Chrome先至睇到
想問下點解同埋會唔會解決
HoraceK
發表於 2026-4-8 19:22:41
更正番
係唔知點解得咕嚕咕嚕魔法陣淨係可以用Chrome睇
其他無事
發表於 2026-4-8 19:30:22
因為條片係h265 或者可以試下用window嘅 本身嘅瀏覽器
頁:
[1]
查看完整版本:
想問下點解淨係用Chrome先至睇到