HKanime 討論區's Archiver
討論區
›
新人報到區
› 真系希望粤语可以发扬光大
wutaimao
發表於 2026-3-21 00:42:29
真系希望粤语可以发扬光大
我真系好钟意粤语,唔理系睇嘢定系讲嘢,粤语嘅动画电影电视剧我都好钟意睇,真系好希望粤语可以传承落去,当然我唔会排斥其他方言,我觉得每种方言都好有特色,都应该被尊重同传承
wutaimao
發表於 2026-3-21 13:42:03
我听讲话要回复先可以睇到,麻烦大家帮帮手
青空陽葵
發表於 2026-3-21 18:33:20
wutaimao 發表於 2026-3-21 13:42
我听讲话要回复先可以睇到,麻烦大家帮帮手
唔使回覆登入直接瀏覽
頁:
[1]
查看完整版本:
真系希望粤语可以发扬光大