點入去動畫區啊?
點入去動畫區啊?Hello 我昨晚都係覆咗一個帖,然後版面就轉咗一下,多咗一項 “ 動畫列表”,你或者試下登出再登入睇下版面有冇變。
至於其他技術性問題要版主先可以幫到你啦 how to watch cartoon? 係咪回覆怙就睇到? 悠悠0825 發表於 2025-8-30 23:36
Hello 我昨晚都係覆咗一個帖,然後版面就轉咗一下,多咗一項 “ 動畫列表”,你或者試下登出再登入睇下版面 ...
我入左動畫列表,但一點動漫又跳回討論區,你有這狀況嗎? viewtec 發表於 2025-8-31 10:25
我入左動畫列表,但一點動漫又跳回討論區,你有這狀況嗎?
Hello 我睇到喎
你有冇開新帖呀 bananatsoi 發表於 2025-8-31 07:09
係咪回覆怙就睇到?
呢個討論區set嘅規則
“ 發佈一個主題同埋有人回覆你嘅主題或者回覆人主題超過一個以上就可以 ” 回复帖子,就看动画
回复帖子了,就可以看 回複看看