HKanime 討論區's Archiver
討論區
›
綜合吹水區
› 我獨自升級
Wingyin
發表於 2025-8-16 01:23:47
我獨自升級
啱啱先發現原來我獨自升級有粵配😇
但係黃viu 要係會員先睇到全集
搞到我逼住睇日文版
第一季頭七集睇粵配
越聽就越覺得男主角個配音把聲好似
周良鴻🤣🤣🤣
頁:
[1]
查看完整版本:
我獨自升級